Inga Lindström - Einfach nur Liebe
Maja receives news of the death of her estranged father, who banished her from his life as a child. Now, she's set to inherit the island where she once found happiness. Though she plans to refuse the inheritance, her boyfriend, Peter, persuades her to visit the island one last time before it's sold.