Inga Lindström - Wilde Zeiten
After completing her music studies, Clara is eager to revive the music school founded by her late mother, Kirsten. However, her father Gunnar has troubling news: the school is on the brink of closure. Determined to save it, Clara receives help from Erik, a stranger she met on a train, and her childhood friend, Lasse, also steps in to assist.