In Wahrheit - Jette ist tot
The body of a 16-year-old girl is discovered in the trunk of a Belgian drug dealer's car, shocking Detective Judith Mohn. She immediately recognizes the victim as Jette, the daughter of her friends, the Mertens. Judith had seen Jette at a party on the night of the crime and had sent her home alone, a decision now haunting her.