Hattinger und die kalte Hand - Ein Chiemseekrimi
On a sunny day at Lake Chiemsee, children discover a man's body on a sailboat. Commissioner Hattinger and his team from the Prien police begin their investigation. Soon after, a second body turns up: the murdered writer Annette Kaufmann is found in her holiday apartment. As mysteries deepen, the detectives race to uncover the connection between these chilling deaths.