Der Kommissar und der See - Narrenfreiheit
In the quaint community of Lindau, mourning takes on a unique form in the face of loss. The leader of the Schellengeister carnival guild, Werner Eberle, has passed away. His followers, adorned in vibrant costumes and masks, carry him to his final resting place. Instead of somber tones, the wake held in a local tavern turns into a lively celebration.