Letzte Spur Berlin
Letzte Spur Berlin is a crime series about a unit of the Berlin Office of Criminal Investigation (LKA) that investigates the fate of people who have disappeared without a trace. At the center of the missing persons squad are Detective Chief Superintendent Oliver Radek and his colleagues Mina Amiri, Sandra Reiß and Daniel Prinz.
Letzte Spur Berlin is a crime series about a unit of the Berlin Office of Criminal Investigation (LKA) that investigates the fate of people who have disappeared without a trace. At the center of the missing persons squad are Detective Chief Superintendent Oliver Radek and his colleagues Mina Amiri, Sandra Reiß and Daniel Prinz. To solve the mystery of the missing persons, Radek and his colleagues investigate their lives. They are archaeologists of human biographies. It is only if they can form a picture from thousands of splinters, and facets, and countless contradictions, that will they come closer to answering the question of where to find them.
Lawyer Isa Brehm vanishes after a promotion as tensions rise inside her law firm.
Model student Anna disappears, revealing secrets that shake her family’s understanding.
Valerie vanishes after a tense visit to her tutor, leaving loved ones searching for answers.
Yara’s groom disappears on their wedding night, and his troubled past resurfaces quickly.
Nora Lindlar goes missing before trial, and her recent firing of a colleague raises suspicion.
Teacher Tom disappears before adopting his stepson as past conflicts begin to surface.