Der Kommissar und die Angst
When his partner Susanne Koch is absent from their bed one morning, Detective Martin Brühl immediately senses something is wrong. Unbeknownst to him, Susanne witnessed a crime on her way home the previous night. A violent ATM explosion left her seriously injured, and the perpetrators have taken her hostage.