Der Millionen Raub
After a heist on a cash transport van in which eight million euros were stolen, the supposed victim of the robbery, driver Omar Abdallah, disappears without a trace. Later, he is apprehended by investigators in Brazil and is subsequently sent to prison in Hamburg.