Der gute Bulle - Nur Tote reden nicht
Amidst the bustling chaos of airport baggage claim, Paz Flores struggles with an unusually heavy suitcase. At the exit, the Federal Police await. Among them is Commissioner Fredo Schulz, one of Berlin's finest. Unwavering even in tough situations, he's a steadfast figure for both his colleagues and those he serves.