Der gute Bulle
A paper parasol captures Fredo Schulz's attention when lead detectives Milan Filipovic and Lola Karras meet him by the North Sea. A seven-year-old girl has gone missing. Ashley Bols is the third girl to disappear. The other two remain unfound, and Schulz couldn't save them. Despite no evidence, he is certain they are dead.