Nord Nord Mord - Sievers und der schwarze Engel
Klaus Burger is found dead in his hotel room, bludgeoned with a black angel statue. Early suspicion falls on Hanne Wegener, who has mysteriously disappeared since the murder. As Sievers investigates, long-buried secrets and motives come to light, forcing him to confront the truth before another life is lost.