Nord Nord Mord - Sievers und die letzte Beichte
At a funeral in a Sylt cemetery, Hinnerk Feldmann uncovers the body of Maria Fröbe beneath the casket. Strangled the previous night, Maria was lead singer in the church choir. After choir practice, she cycled home with Malte Arent, an employee of her husband Jochen Fröbe, who runs a thatched roofing business.