Alarm für Cobra 11 – Die Autobahnpolizei
The highway cops of Cobra 11 work in pairs to hunt down car thieves, murderers, and extortionists, keeping Germany's motorways safe.
Semir and Vicky investigate an attack on a young mother and a deadly fall from a balcony.
After Prosecutor Graf dies, Semir and Vicky go on the run to prove their innocence.