SOKO Hamburg
After a concert, schlager singer Ingo Illbruck is found drowned, sparking a deep SOKO investigation.
Alva, a freediver, is found dead amid a burglary spree stirring suspicion among her diving circle.
Tennis star Vika Antonescu is bludgeoned amid thefts at her club as rivalries and greed surface.
Teddy Michels falls to his death but his girlfriend suspects foul play after finding cash hidden.
Greta finds her neighbor dead and soon learns simmering neighborhood tensions may hold the key.