SOKO Wismar
Set in the scenic Hanseatic city of Wismar on the Baltic Sea, this series unfolds in a region rich with history, natural beauty, and architectural charm. Nestled between Lübeck and Rostock, Wismar adds depth and atmosphere to each story. Though popular with tourists, the city is not immune to crime. With dry humor, northern German charm, and quiet determination, the SOKO team tackles complex cases that expose the darker side of this picturesque locale.
The still waters of a fishing lake ripple with deceit as envy and rivalry surface among anglers.
A weekend treasure hunt spirals out of control when obsession and jealousy end in murder.
What begins as a memorial hike descends into tragedy when a student’s death exposes buried envy.
When a blacksmith seeks a new beginning, her search for freedom ends in heartbreak and betrayal.
The sudden death of a scientist exposes the hidden ambition and envy driving her research.