Fast & Furious 7
Targeted by a cold-blooded black-ops assassin with a score to settle, their only hope is to get behind the wheel again and secure an ingenious prototype tracking device. Facing their greatest threat yet in places as far away as Abu Dhabi and as familiar as the Los Angeles streets they call home, the crew must come together once again as a team, and as a family, to protect their own.
After defeating Owen Shaw and his crew, Dominic Toretto (Vin Diesel), Brian O'Conner (Paul Walker) and the rest of the crew return to the United States to finally live a seemingly normal life. Little do they know that Owen’s older brother, Deckard Shaw (Jason Statham), is out for revenge for the death of his brother, putting Dominic and the entire crew in danger, once again. Meanwhile, the crew sets out to find the man who killed Han...before he finds them first.