F9: The Fast Saga
No matter how fast you are, no one outruns their past. Dom Toretto leads a quiet life off the grid with Letty and his son, little Brian, but they know danger always lurks just over their peaceful horizon. This time, that threat will force Dom to confront the sins of his past if he's going to save those he loves most.
No matter how fast you are, no one outruns their past. Dom Toretto (Vin Diesel) leads a quiet life off the grid with Letty and his son, little Brian, but they know danger always lurks just over their peaceful horizon. This time, that threat will force Dom to confront the sins of his past if he's going to save those he loves most. His crew joins together to stop a world-shattering plot led by the most skilled assassin and high-performance driver they've ever encountered: a man who also happens to be Dom's forsaken brother, Jakob (John Cena). Along the way, old friends will be resurrected, old foes will return, history will be rewritten, and the true meaning of family will be tested like never before.