2 Fast 2 Furious
Brian O’Conner, the ex-cop turned fugitive, is strong-armed into working for the FBI after being busted in a street race. In the company of his velocity-addicted buddy Roman Pearce and a beautiful undercover agent, O’Conner must navigate both sides of the law after he is tasked with infiltrating a dangerous drug lord’s operation.
Now an ex-cop on the run, Brian O'Conner (Paul Walker) hooks into outlaw street-racing. When the Feds strong-arm him back, O'Conner's no rules, win-or-die skills are unleashed against an international drug lord. With his velocity-addicted buddy (Gibson Tyrese) riding shotgun, and a drop-dead-gorgeous undercover agent (Eva Mendes) dialing up the heat, "2 Fast 2 Furious" accelerates the action into a desperate race for survival, justice... and mind-blowing, jaw-dropping speed!