Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
Lawman Luke Hobbs and lawless outcast Deckard Shaw have traded smack talk and body blows for years. But when cyber-genetically enhanced anarchist Brixton gains control of an insidious bio-threat that could alter humanity forever, Hobbs and Shaw must partner up to bring down the only guy who might be badder than them!