The Mummy
Tom Cruise stars in this spectacular version of the legend that has fascinated cultures all over the world since the dawn of civilization: The Mummy. Thought safely entombed deep beneath the desert, an ancient princess (Sofia Boutella) whose destiny was unjustly taken from her is awakened in our current day. Her malevolence has grown over millennia and with it come terrors that defy human comprehension. From the sands of the Middle East through modern-day London, "The Mummy" balances wonder, thrills, and imagination.