The Mummy
Brendan Fraser and Rachel Weisz star in this nonstop action epic about the discovery of a long-lost treasure in the Egyptian desert that also unearths a 3,000-year-old legacy of terror!
Deep in the Egyptian desert, a handful of people searching for a long-lost treasure have just unearthed a 3,000-year-old legacy of terror. Combining the thrills of a rousing adventure with the suspense of Universal’s legendary 1932 horror classic, "The Mummy," starring Brendan Fraser, is a true nonstop action epic, filled with dazzling visual effects, top-notch talent and superb storytelling.