The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
The blockbuster, global Mummy franchise takes a spellbinding turn as the action shifts to Asia for the next chapter in the adventure series, "The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor." Brendan Fraser returns as explorer Rick O'Connell to combat the resurrected Han Emperor (superstar Jet Li) in an epic journey that races from the catacombs of ancient China high into the frigid Himalayas.