The Mummy Returns
Brendan Fraser and an all-star cast reunite in this action-packed adventure where an accursed mummy is resurrected -- along with a force even more powerful: The Scorpion King (The Rock).
The year’s biggest action-adventure is coming home...with a vengeance! Brendan Fraser and an all-star cast reunite with Stephen Sommers for explosive, non-stop thrills in "the ultimate rollercoaster movie ride!" (Seattle Post Intelligencer) An ancient legacy of terror is unleashed when the accursed mummy, Imhotep (Arnold Vosloo), is resurrected -- along with a force even more powerful: The Scorpion King (The Rock). Now, as the fate of all mankind hangs in the balance, Rick O’Connell (Brendan Fraser) and his wife Evie (Rachel Weisz) embark on a daring, desperate race to save their son -- and the world -- from unspeakable evil. Supercharged with pulse-pounding action and spectacular special effects that’ll blow you away.