The White, Rosé and Red Trip
Leading wine expert Harold Hamersma and writer/actor Ronald Giphart have been friends for years. In this delightful new series, the charming duo leave the studio behind and head off on a road trip to explore famous wine regions.
Harold and Ronald journey through South Africa's vineyards to search for the perfect soil.
The two gentlemen dive into the world of grapes on their mission to find the ideal wine.
Harold and Ronald investigate whether a winemaker's character can filter through into their wine.
Harold and Ronald learn about apartheid and explore South Africa’s culture and diversity.
Harold and Ronald learn all about wine marketing and try the most expensive wine in South Africa.