Karsu's Turkije
Karsu shows us the most fun, delicious and original places to eat in Türkiye. That could be a small shack on the Bosphorus, the Istanbul market or a town festival with Karsu's family in her native region. So, if you do want something different instead of the regular all-you-can-eat buffet in your hotel, then this is the program for you. And, for those who like it, we will show you how all the delicacies are prepared and, of course, we will provide a simple recipe for it.
Karsu takes us to Istanbul, the beautiful Turkish metropolis with a population of 16 million people.
Karsu shows us the streets, bars and colorful architecture of Istanbul's idyllic Asian part.
Karsu stays a little longer in Alacati and shows us the idyllic and colorful city center.
Karsu travels through Gaziantep, a hidden gem that doesn't attract many tourists.