Eveline's Asian Favourites
In "Eveline's Asian Favourites," Eveline demonstrates that making delicious Asian dishes doesn't have to be difficult! Eveline explains step by step how to quickly and easily prepare her favorites. Each episode focuses on a different cuisine. Will it be Indian, Japanese, Chinese, Thai, or Korean today? One thing is certain: all the recipes are finger-licking good!
In "Eveline's Asian Favourites," Eveline Wu demonstrates that making delicious Asian dishes doesn't have to be difficult at all!
Eveline Wu is the chef and owner of eight restaurants. In each episode, she shows you how to make her favorite Asian dishes at home. Step by step, she explains how to quickly and easily prepare a delicious meal. And each time, a different cuisine is featured. Will it be Indian, Japanese, Chinese, Thai, or perhaps Korean cuisine? All the recipes are finger-licking good. Enjoy!
Today, Eveline is cooking South Korean dishes. Kalbi, beef ribs, and tteokbokki, a spicy rice dish.
Eveline cooks Japanese dishes. Tempura shrimp in shiso leaves and donburi, a Japanese poke bowl.
Eveline is cooking with Guus Meeuwis. Iberico ribs and dumplings with mushrooms and truffle sauce.
Eveline is cooking Korean dishes again. Samgyeopsal, grilled pork belly, and bibimbap, mixed rice.
Eveline is cooking Chinese today. She's making rou jia mó, a Chinese hamburger, and a rice pudding.
Today, Eveline is making a sweet wonton with kumquat dressing, and laksa, a curry from Singapore.
Eveline is cooking Indonesian. Frikandel djagoeng, corn fritters, and pisang goreng, fried bananas.
Eveline is assisted by Merel Westrik, they make Chinese spring rolls and spicy tofu: mapo tofu.
Eveline is cooking Cantonese. Char siu, roasted pork, and nai wong bao, a bun with custard filling.