One Night in Oslo
15-year-olds Sam and Amir have decided tonight will be legendary. Best friends who see each other as brothers, everything changes when Amir wants his ex-girlfriend Thea back; not knowing Sam is about to get together with her. When they discover they're both in love with the same girl, it sparks a conflict that accelerates through the night.
15-year-olds Sam and Amir have decided that tonight will be legendary. The boys have known each other almost their whole lives and see each other as brothers, but over the next 24 hours everything changes. Amir wants his ex-girlfriend Thea back, but what he doesn't know is that his best friend Sam is about to get together with her. When the boys discover they're both in love with the same girl, it sparks a seemingly unsolvable conflict between them that only accelerates throughout the evening and night.