Sonja - The White Swan
The film about Sonja Henie, the greatest figure skater of all time, who goes to Hollywood in 1936 to become a movie star. Her first film tops the Box Office, and it continues: new films, spectacular ice shows, endless parties, surrounded by lovers and friends. An endless rise. But then Sonja gets older. Audiences shrink, studios pull out. She'll have to give it her all to make a comeback.
Sonja is the film about Sonja Henie, the greatest figure skater of all time, who decides to go to Hollywood in 1936 to become a movie star. Her first film, "One In a Million," tops the Box Office that year, and it continues that way for a long time. New films, breathtaking choreographies, spectacular ice shows, endless parties, always surrounded by lovers, admirers, friends and family. An endless rise. But then Sonja gets older. She's not regarded as "cute" anymore. Audience numbers drop and film studios pull out. She'll have to give it her all to make a comeback, it seems.