Girls Trip
Get ready to cringe as a trio of women embark on a trip full of jealousy, infidelity, creative family constellations, and an emerging midlife crisis. Luckily, most problems can be drowned in drinks and one-night stands. Or can they? An unwanted divorce forces Linda into complicated new life choices. Her ex-husband has found a beautiful, younger woman who hasn't just taken her husband, but has also gradually taken over the role of mother to Linda's ten-year-old daughter. Meanwhile, the new woman is renovating the cozy home Linda once poured her soul into. As if that weren't enough, her best friend is becoming the young woman's new favorite. Desperate situations call for desperate measures, and when a girls' trip is suddenly put on the table, Linda realizes she must act fast before she loses her best friend too.