The Journey of Natty Gann
America is in the depths of the Great Depression. Families drift apart when faraway jobs beckon. In this masterful, atmospheric adventure, a courageous young girl confronts overwhelming odds when she embarks on a cross-country search for her father.
America is in the depths of the Great Depression. Families drift apart when faraway jobs beckon. In this masterful, atmospheric adventure, a courageous young girl (Meredith Salenger) confronts overwhelming odds when she embarks on a cross-country search for her father. During her extraordinary odyssey, she forms a close bond with two diverse traveling companions: a magnificent, protective wolf, and a hardened drifter (John Cusack). Contains tobacco depictions.