Tall Tale
A young boy's imagination summons cowboy legend Pecos Bill, whose courage and frontier mentality saves the family farm from a greedy land-grabber. With the help of a lofty lumberjack and a hulking railroad worker, they all embark on an incredible journey where danger and surprises await at every turn.