Bridesmaids
Thirty-something Annie has hit a rough patch and finds her life turned completely upside down when she takes on the Maid of Honor role in her best friend Lillian's wedding. In way over her head but determined to succeed, Annie leads a hilarious hodgepodge of bridesmaids on a wild ride down the road to the big event.