The Assassin
Retired assassin Julie and her estranged son Edward are forced to work together in a fight for survival, testing their dysfunctional relationship to its limits.
Retired assassin Julie and her estranged son Edward are forced to work together in a fight for survival, testing their dysfunctional relationship to its limits. Amid uncovering a dark conspiracy, which they believe to be their only threat, a greater danger emerges that could destroy their relationship entirely. In a race against time, Julie fights to save Edward and salvage their relationship as past and present collide in a showdown across the globe.