All Inclusive
A trip to Croatia to celebrate Inger's 60th birthday seemed like a great idea until Inger caught her husband cheating. When the charter plane takes off, only an unhappy Inger and her two adult daughters—responsible Malin and troublesome Tove—remain on the trip. Soon, the sisters' rivalry turns into a competition over who can best comfort their mother.
A trip to Croatia with the family to celebrate Inger's 60th birthday seemed like a great idea until Inger caught her husband cheating. When the charter plane takes off, only an unhappy Inger and her two adult daughters—responsible Malin and troublesome Tove—remain on the trip. It doesn't take long before the sisters' rivalry turns into a competition over who can better comfort their mother.