Second Act
Eva has just quit her hospital job but happily takes on a side gig when eccentric theatre diva Harald Skoog needs help with his rehabilitation. What starts as a disaster grows into a warm friendship; budding joy and hope that life isn't over. In fact, it may not even have begun.