A Piece of My Heart
Businesswoman Isabella returns to her hometown for her father’s birthday, only to discover that her teenage crush Simon is marrying her childhood friend—and she isn’t invited.
35-year-old Isabella is an ambitious business in Stockholm’s financial world. When she travels back to her small hometown to celebrate her father’s 60th birthday, she feels like a winner—the only one from her former school friends who have truly made it. But Isabella’s confidence falters when she realizes that Simon, her greatest teenage crush, is about to marry her childhood friend Molly, and she hasn’t even been invited to the wedding. Isabella is used to getting what she wants, and it bothers her to see Simon happy with someone else. A part of Isabella’s heart will always beat for Simon.