A Midsummer of Love
Set over one summer, the story follows Göran, a lonely romantic searching for the woman of his dreams. Blending humor and romance, it explores the lives of anxious young city dwellers in Stockholm and the upper class in Gothenburg’s archipelago. This chaotic Swedish midsummer tale begins with a search for true love and builds to Dodde’s traditional annual party, where one intrigue quickly leads to another.