In Bed with Victoria
Victoria, a lawyer in her thirties, is struggling with her past and looking for stability and true love. Finally she realizes that love should not always be sought.
Victoria Spick, a criminal defense attorney on the verge of an emotional breakdown, goes to a wedding where she runs into her old friend Vincent and Sam, a one-time dealer she had successfully represented. The next day, Vincent is accused by his girlfriend of attempted murder. The only witness is the victim’s dog. Victoria reluctantly agrees to defend him, and at the same time, hires Sam as her nanny. Her life is about to take a devastating turn.