Vicky
Already almost 30, Victoire is the baby of a rich Parisian family, the eternal, angelic child of the tribe, who finally decides to break free, to discover alcohol, sex, and ... her voice. Thanks to Banjo, a bar singer, and Elvis, she takes a path that goes through the discovery of pleasure, rebellion, tipsiness, and her own real talent: music.
Already almost 30, Victoire is the baby of a rich Parisian family, the eternal, angelic child of the tribe, who finally decides to break free, to discover alcohol, sex, and ... her voice. Thanks to Banjo, a bar singer, and Elvis, she takes a path that goes through the discovery of pleasure, rebellion, tipsiness, and her own real talent: music. And Paris is the perfect setting for this tale of a girl who finds and saves herself, and all the trouble that comes with it.