La guerre est finie
Diego, an aging revolutionary, refuses to hand over the struggle to younger militants. Hunted by agents and police, he rethinks a life of violence and ideals and wonders if peace with his long-suffering wife is possible. A fiery student militant reignites his resolve, pulling him back toward action across France and fascist Spain.
Diego is an aging revolutionary unwilling to accept that the fight for freedom should be passed to younger hands. While on the run from government agents and police, Diego begins to reflect on the meaning of his life of violent, idealistic struggles and whether it might be better to simply retire and live in peace with his long-suffering wife. A chance encounter with a hot-headed student terrorist revives his militant passions... An emotionally charged suspense-drama set in France and on the streets of fascist Spain.