Maléfices
Veterinarian François becomes the lover of Myriam, a mysterious African woman. When she asks him to leave his wife Catherine, recently poisoned, he hesitates. He finally agrees but is overcome by guilt during their escape and leaves Myriam to drown, unable to accept the cost of his choice.
François, a young veterinarian, makes a house call on a cheetah belonging to a beautiful, mysterious woman from Africa, called Myriam. He becomes her lover. When Myriam asks him to leave his wife Catherine to go off with her, François has second thoughts, an attempt to poison Catherine has upset him. He finally agrees to go away with Myriam but is overcome by guilt during their escape and leaves Myriam to drown.