La vérité sur Bébé Donge
François Donge, a wealthy industrialist and serial womanizer, marries a young woman called Bébé. Ten years later, poisoned and dying in a hospital bed, he relives their marriage and finally understands how his affairs and emotional cruelty transformed his wife’s devotion into hatred and revenge.
François Donge, a rich entrepreneur and womanizer, meets a young woman nicknamed Bébé and marries her. Ten years later, as he lays dying on a hospital bed after being poisoned by his wife, he relives their life together and realizes how much the young woman who once adored him suffered from the anguish caused by his many affairs and indifference.