Poison
Paul Braconnier is going through living hell with his wife, an alcoholic shrew. They are both trying to do away with each other without being caught. Paul goes to see a famous lawyer who unwittingly tells him how to commit the perfect murder, and Paul starts planning the end to his misery. What unfolds exposes the moral absurdities of justice.