Don't Marry Him
What would you do if your daughter wanted to marry someone you don't approve of at all? Especially if you are always right about your reasons for it, even if she is not aware of this. Don't Marry Him tells the story of what Adil, a taxi driver, does to prevent his daughter's marriage to a man that he thinks is dangerous. And there is no limit to what he would do as the father of his girl.