In Love Again
Zeynep, who fled to the USA with Ertan against everyone, decides to return to Turkey with her newborn baby. He meets Fatih on the plane. Fatih Şekercizade, who went to America to study, returns to his family with his disappointments. Although the house game that Fatih offers to Zeynep makes sense to both of them at first, this game will lead them to a different path.
Fatih and Zeynep decide to marry with a simple wedding. Zeynep does not want to lie to her family.
Zeynep and Fatih move to Şevket's house after the confession. They travel to Sivas with Ayfer.
Difficult days await the family whose boat is burned. Fatih starts to work as a taxi driver.
Everyone thinks Şekercizades burned the boat. Fatih likes his new job and can't stay out of trouble.
Fatih loses Haydar's daughter as private bodyguard. Şevket finds a clue about the arsonist.
Zeynep's peace is lost when Ertan moves to the neighborhood. Mukaddes goes after her gym teacher.
Fatih calls Zeynep but can't reach her. Şevket gets shocked by what he learns from Meryem.
Zeynep is poisoned and Şevket shot the guy who knows the antidote. Fatih tries to keep Zeynep alive.
Zeynep and Selin no longer run away from their wedding. Mukaddes tries to prevent them.
Fatih and Zeynep decides to break up. Mukaddes takes precautions against Zeynep.
Everyone believed the lie of the break up. But Zeynep and Fatih can't stand being apart.