İyilik
To an outsider, Neslihan leads a perfect life. But one day, her delusions of grandeur finally come crashing when she finds out the love of her life, her husband, has been cheating on her for quite some time. That too, with Damla of all people, who was like a sister to her. Not wanting to give up, she decides to fight for herself, her family, and her children.