From 179.90 TL a month for 3 months
Esra finds herself surrounded by the news of her ex-husband Ozan, and his appearance on TV and billboards. Ozan, who was stone broke when Esra broke up with him, becomes a different person. Esra makes no headway. Ozan, who couldn't give alimony to Esra during the divorce, offers money to her. Esra, who is humiliated and refuses the money, tries to get Ozan again. However, Ozan has changed a lot.
Although Esra and Ozan continue their lives, Esra is determined to make Ozan fall in love with her.
Esra realizes that getting Ozan back is harder than she thought, and she makes new plans.
Çağla is the surprise guest of Esra and Ozan company dinner, which is like a war.
Çınar decides to open up to Esra. Ozan needs to strive to prevent this decision.
When Esra sees Ozan and Çağla, she thinks they're hiding their relationship and goes after Ozan.
As a result of Zümrüt and Menekşe following Yalçın, the scene they see will shock them.
Çınar is determined not to give up Esra. He decides to investigate all the facts about them.
Ozan does his best to be with Esra, but Çağla's move turns everything upside down.
Esra is faced with the threat of Çağla again. Ozan experiences an outburst of anger.