Shark Beach with Anthony Mackie: Gulf Coast
Anthony Mackien tehtävänä on purkaa jännitteet haiden ja rannikkoyhteisöjen välillä, ja selvittää, kuinka voimme turvallisesti jakaa meren antimet.
Anthony Mackie, intohimoinen kalastaja ja ylpeä New Orleansin asukas, on ottanut tehtäväkseen selvittää totuuden tarinoiden takaa, joissa hait vievät kalastajien saaliita niiden elinalueiden siirtyessä kaupunkien lähelle. Jännitteiden tiivistyessä Meksikonlahdella, Anthony tutustuu merten suurimpiin saalistajiin ja tuoreimpiin tutkimustuloksiin löytääkseen ratkaisuja siihen, kuinka voisimme elää toistemme kanssa.