La Legge Del Numero Uno
Laittomaan kauppaan erikoistunut järjestelijä, paikallinen gangsteri ja virolainen murtovaras. Vankilassa kolme miestä, joilla ei ole muuta yhteistä kuin toivo, että tuomarin haastattelu palkitsee heidät erityisellä poistumisluvalla. Vakuuttuneina siitä, että vain ensimmäinen saa luvan, miehet aloittavat odotussellissä armottoman ottelun varmistaakseen ykköspaikan.