Vinny
Lähde vinyylilevy Vinnyn mukaan nostalgiselle matkalle halki musiikkialan muutosten. Levy yrittää pysyä pinnalla, mutta unohtuu lopulta hyllylle keräämään pölyä. Kohtalo kuitenkin puuttuu peliin ja pyöräyttää pienen levyn tarinan niin, että ympyrä sulkeutuu.